Veelgestelde vragen

Hoe kan ik bestellen?
Bestellen kan je direct via deze webshop. Je vindt op deze site alle gegevens, foto's en prijzen. Voor je jouw bestelling verstuurt krijg je een totaaloverzicht van de kosten te zien. Let op: dit zijn de huurkosten per dag. Heb je een afwijkende aanvraag of specifieke wensen en eisen? Dan kun je altijd mailen naar info@zzpartytotaal.nl of bellen: 0344 644399.

Hoelang kan ik de goederen huren?
De prijzen in onze webshop gaan uit van 1 dag huur (gebruiksdag). Uiteraard kun je de goederen ook langer huren. In dat geval betaal je voor de 1e dag 100% van de prijs, en voor elke volgende dag 15% van diezelfde prijs. Wil je bepaalde goederen voor een langere periode huren? Neem dan even contact met ons op.

Hoe kan ik betalen?
Je kunt bij ons zowel contant als per pin betalen. Betaling vindt plaats bij het ophalen/bezorgen van jouw artikelen. Indien je ervoor kiest om de goederen te laten bezorgen, dan is betaling per pin niet mogelijk. In dat geval kun je contant betalen of het bedrag vooraf overmaken.

Hoe worden de prijzen berekend?
Al onze prijzen zijn excl. 21% BTW. De vermelde prijzen zijn per gebruiksdag. Indien je de spullen meerdere dagen wilt huren rekenen we per extra dag 15% meer.

Waar kan ik de bestelde goederen ophalen?
Je kunt de goederen ophalen op onderstaand adres:

ZZ Partytotaal
Industrieweg 22
4051 BW Ochten

Voor het ophalen van de goederen dien je een geldig legitimatiebewijs mee te nemen (rijbewijs is voldoende).

Wanneer kan ik de bestelde goederen ophalen?
Je kunt de bestelde goederen ophalen op de huurdag zelf. Indien je de spullen eerder ophaalt, rekenen wij hiervoor 15% extra per dag. Ophalen kan tijdens onze openingsuren: Maandag t/m vrijdag van 08:00 tot 17:00 uur.

Wanneer kunnen de bestelde goederen worden bezorgd?
Wij kunnen jouw bestelling bezorgen op elke gewenste dag, binnen onze openingstijden: Maandag t/m vrijdag van 08:00 tot 18:00 uur. Je kunt hierbij een richttijd aangeven (maar houd altijd rekening met aanrijtijden en drukte op de weg). Op verzoek kunnen wij eventueel ook buiten deze openingstijden bezorgen. Neem in dat geval even contact met ons op. Wij bezorgen alleen op de begane grond.

Worden er bezorgkosten berekend?
Er worden bij bezorgen altijd bezorgkosten in rekening gebracht, dit is één bedrag voor brengen en halen. .

In wat voor staat zijn de gehuurde goederen?
Al onze goederen worden steeds met de grootste zorg vervoerd, gecontroleerd en bewaard. Je dient er echter wel rekening mee te houden dat het verhuurgoederen zijn en ze niet altijd in nieuwstaat verkeren.

Kan ik het serviesgoed vuil inleveren?
Je kunt het serviesgoed onafgewassen retour sturen.

Wat als er iets kapot gaat?
Indien goederen kapot gaan of niet retour komen brengen wij hiervoor kosten in rekening. Wij rekenen hiervoor dan de huurprijs plus de bruto inkoopprijs.

Kunnen jullie helpen bij op- en afbouw?
In principe leveren wij de goederen alleen maar af (op de begane grond). Alleen tenten en marktkramen bouwen we standaard mee op, of wanneer dit specifiek vermeld staat bij een artikel. Indien je dit wenst kunnen wij je uiteraard ook helpen bij het uitzetten en opbouwen van producten. Dit is echter alleen op afspraak en indien vooraf alle details (locatie etc.) zijn afgesproken. Ook worden hiervoor meerkosten in rekening gebracht.

Ik wil iets huren dat niet op jullie site staat.
Ben je op zoek naar een specifiek product dat niet op onze site staat? Geen probleem. Dit betekent niet dat wij het niet kunnen leveren. Dankzij een goede samenwerking met collega's in de omgeving kunnen wij je bijna altijd helpen. Laat ons weten waar je naar op zoek bent via het contactformulier, of bel ons: 0344-644399

 

Staat je vraag er niet bij? Neem dan even contact met ons op